Sunday, May 10, 2009

Bilim Çocuk - Aralık 2008



Selam İnternet,

Evet, bak, sözümü tuttum, buradayım. Ama kısa kalmak durumundayım çünkü-çünkü işler başlardan aşkın sevgili İnternet.

Sana yine eski Bilim Çocuk çizimlerinden yolluyorum. Kolaya kaçmaya çalıştığımdan değil. Belki biraz, ama söz ileride sana özel şeyler çizeceğim. Çizeceğim tabii! Hatta aklımda seninle sergilenmeyi bekleyen kötü esprilerle dolu bir dolap bile var. Hafıza çekmeceleri boş ama o dolap yine de doluyor. Sonra boşalıyor ama tekrar doluyor.

İlk resim palindromlarla ilgili. "Palin" Yunanca'da "geri" demekmiş. "Tersten". Sarah Palin'i de çizmiştim ama dergiye sokturamadım. Sanırım daha iyi oldu.

Öbür yazıysa noktayla ilgili. Nokta, nokta, noktalar.

Ciao sayfa, bugünlük bu kadar. Önümüzdeki günlerde yine çok görüşemeyebiliriz (ama belli de olmaz...?) çünkü bu iş ve ben sanırım aynı anda yere yıkılacağız. Aynı Rocky Balboa ve Apollo Creed gibi. Sonunda birimiz yarık kaşıyla, iplere tutunarak ayağa kalkabilecek.

Ama kim?

b.



No comments: